Description
برای تماس تلفنی انبوه با مشتریان یا High Volume Outbound Communication
از سرویس های آمازون کانکت و آمازون پینپویت استفاده میکنیم.
Amazon Connect & Amazon Pinpoint
بعد از ایجاد کال سنتر با آمازون کانکت به راحتی تماس ورودی و خروجی برقرار کنید. ولی اگر قصد تماس خروجی بطور انبوه داشته باشید (مثلا هزاران تماس با مشتریان موجود برای پشتیبانی از محصولاتی که خریده اند و یا کاربران جدیدی که قصد دارید محصول را به آنها معرفی کنید)، باید از ویژگی
Amazon Connect Outbound Campaign
استفاده کنید.
کمپین را در آمازون کانکت پیکربندی میکنیم و مشخص میکنیم که تماس خروجی از طریق چه شماره ای برقرار شود.
در سمت دیگر، از سرویس آمازون پینپوینت برای ایجاد و ایمپورت لیست مشتریان (شماره های مقصد) استفاده میکنیم. در واقع Pinpoint Segment ایجاد میکنید.
سپس از طریق Pinpoint Journey
سناریوی تماس با مشتری را طراحی میکنیم. برای مثال با مشتری تماس بگیر، اگر پاسخ نداد، دو روز صبر کن و مجدد تماس بگیرد.
در این آموزش بطور عملی تمامی مراحل را آموزش داده ام و معماری این راهکار را نیز ارایه کرده ام.
Amazon Connect برای ایجاد کال سنتر دیجیتال در ابر آمازون استفاده می شود. بدون نیاز به راه اندازی سرور، شبکه، زیرساخت و خط تلفن، در چند دقیقه مرکز تماس مشتریان را ایجاد کنید.
Amazon Connect
با بقیه سرویس های دسته هوش مصنوعی مانند
Amazon Polly, Amazon Lex, AWS Transcribe, Amazon Kinesis Data Stream, etc.
ترکیب شده و مرکز تماس مشتریان را هوشمند می کند.
مدیریت سرورها، کارایی، دسترس پذیری، امنیت و غیره همگی توسط ابر آمازون تامین می شود.
⬇️How do I troubleshoot issues with outbound campaigns in Amazon Connect?:
https://repost.aws/knowledge-center/c…
🎓پلی لیست آموزش کامل Amazon Connect:
• آموزش کامل Amazon Connect
🎓راهاندازی چت آنلاین با Amazon Connect – گفتگوی آنلاین برای مرکز تماس مشتریان:
• راهاندازی چت آنلاین با Amazon Connec…
🎓پلی لیست هوش مصنوعی و علوم داده:
• هوش مصنوعی و علوم داده
اشتراک در کانال یوتیوب و مشاهده آموزش ها:🙋🏼♂️
@DrYousefRastegari