Description
AWS Support Plans, Support Center
برای دریافت پشتیبانی خدمات کلود آمازون ارایه شده است. در زمان توسعه در کلود و یا بعد از لانچ محصول و نگهداری، میتوانید با مهندسین و معماران کلود آمازون در ارتباط باشید.
انواع خدمات پشتیبانی از جمله پشتیبانی مرتبط با پیکربندی حساب، مسایل مالی و هزینه ای، و پشتیبانی فنی سرویس ها با ثبت کیس (تیکت) امکانپذیر است.
پشتیبانی کلود آمازون در چهار پلن پایه (رایگان)، توسعه (دولوپر)، کسب و کار (بیزینس) و سازمانی (انترپرایز) ارایه می شود.
– AWS Basic Support Plan
– AWS Developer Support Plan
– AWS Business Support Plan
– AWS Enterprise Support Plan
پشتیبانی از حساب کلود آمازون و سوالات مرتبط با بخش هزینه و مالی حساب بصورت رایگان و حتی در پلن پایه ارایه می شوند.
برای دریافت پشتیبانی فنی از متخصیص و مهندسان آمازون باید حداقل پلن توسعه (دولوپر) را داشته باشید.
در این آموزش انواع پلن ها را توضیح داده ام و روش ثبت کیس (تیکت) و دریافت خدمات پشتیبانی در کلود آمازون را یاد میگیرید.
🎓آموزش مدیریت محدودیت یا سهیمه سرویس ها:
• How to increase AWS Service Quotas – …